PLENDE
unesco logo kwidzyn
Zamek
w Kwidzynie
logo sztum
Zamek
w Sztumie
Zaproszenie na konferencję - Spotkania Malborskie im. Macieja KilarskiegoZamkowe kameralia - listopadStraty wojenneAplikacja mobilna
07-04-2017

Ogłoszenia / Ogłoszenie

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg pisemny ofertowy na prowadzenie działalności handlowej Rzemiosło (4 stanowiska) w okresie od 29 kwietnia do 25 sierpnia 2017 r. na udostępnionych przez Muzeum gruntach położonych po zachodniej stronie Przedzamcza.
Usytuowanie stanowisk zaznaczono na planie sytuacyjnym (UWAGA: wyznaczone na planie zarysy stanowisk mają charakter orientacyjny, dokładne wytyczenie obszaru poszczególnych stanowisk odbędzie się w terenie po zakończeniu postępowania).
Powierzchnia stanowiska handlowego nr A nie może przekraczać 2 m2 (tj. 2 x 1 m) na tym stanowisku mogą być oferowane wyłącznie produkty wykonane własnoręcznie przez obsługującego stanowisko a powierzchnia pozostałych stanowisk tj. B-D nie może przekraczać 12 m2 (tj. 4 x 3 m).
W ramach prowadzonej działalności handlowej powinny być oferowane wyłącznie produkty regionalne wykonane metodami rzemieślniczymi. Wszystkie stanowiska handlowe  muszą być zorganizowane na wzór namiotów rycerskich w kolorze ecru.
Minimalna wysokość oferowanej miesięcznej opłaty dla stanowiska handlowego nr A wynosi 2.000 zł (słownie: dwa tysiące) plus należny podatek VAT, a dla pozostałych stanowisk handlowych tj. B-D wynosi 3.000 zł (słownie: trzy tysiące) plus należny podatek VAT.  
Osoby korzystające z przyłącza elektrycznego Muzeum będą zobowiązane do pokrycia kosztów zużycia energii elektrycznej w formie miesięcznego ryczałtu w wysokości 50 zł brutto oraz poniesienia kosztów z tytułu nieczystości w formie ryczałtu w wysokości 40 zł brutto.

Jedna osoba może złożyć ofertę na jedno stanowisko.
Kryterium oceny ofert:
1) cena – 50 %
2) ocena oryginalności stoiska i oferowanych produktów, ze szczególnym uwzględnieniem produktów regionalnych wykonanych metodami rzemieślniczymi - 50 %.

Oferta powinna zawierać:
1) dane oferenta z opisem aktualnie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub KRS. Dokumenty te nie powinny być starsze niż 3 miesiące licząc od daty ogłoszenia,
2) opis asortymentu oferowanego do sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem produktów regionalnych wykonanych metodami rzemieślniczymi,
3) wizualizację  stoiska
4) parafowany projekt umowy.

Oferty należy złożyć w sekretariacie Muzeum. Termin składania ofert upływa we wtorek 18 kwietnia 2017 r. o godz. 12.00.
Zainteresowane osoby winny wpłacić w kasie Muzeum wadium w wysokości 1.000 zł. (słownie: tysiąc złotych) dla każdego stanowiska w terminie do 18 kwietnia 2017 r. do godz. 10.00
Osoby, które brały udział w przetargu, a których oferty nie zostały wybrane otrzymają zwrot wadium.
Wadium osób, które wygrały postępowanie zostanie zaliczone na poczet pierwszej opłaty. Osoba, która wygra przetarg zobowiązana jest podpisać umowę, której treść jest załączona do ogłoszenia
w terminie do 21 kwietnia 2017 r. pod rygorem utraty wadium.
Muzeum Zamkowe w Malborku zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania przyczyn.

Pliki do pobrania

← Powrót
KLAUZULA INFORMACYJNA


Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Malborku (ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork) reprezentowane przez Dyrektora.
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Muzeum Zamkowym w Malborku pod adresem e-mail: inspektor@zamek.malbork.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
    Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
    - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
    - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.